Työttömyyskassa Pro uudistaa sähköistä asiointiaan

Arbetslöshetskassan Pro förnyar sin elektroniska tjänst

Työttömyyskassa Pro uudistaa sähköistä asiointiaan

Saat uudistetun asioinnin käyttöösi keskiviikkona 23. toukokuuta 2018 kello 10. Jos olet jo aiemmin käyttänyt vanhaa asiointijärjestelmää, pääset kirjautumaan uuteen samoilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Muussa tapauksessa seuraa kirjautumissivun ohjeita.

Kirjaudu järjestelmään www.prokassa.fi-sivulla olevasta Sähköinen asiointi -bannerista tai linkistä https://ekassa.proliitto.fi Uudistuksessa on otettu huomioon erityisesti mobiilikäyttö ja myös ulkoasuun on tehty muutoksia.

Asioinnista löydät kaikki vanhat tutut toiminnot, kuten etusivun ”pikajatko”, maksuhistoriasi, hakemusseurannan sekä viestimismahdollisuuden kassan etuuskäsittelijöiden kanssa.

Saat käyttöösi myös kokonaan uusia toimintoja

Aktiivimallin henkilökohtainen seurantaosio löytyy välilehdeltä Maksut > Aktiivisuuden seuranta. Uudistuksen myötä näet myös sähköisesti lähettämäsi hakemukset ja liitteet. Ne ovat nähtävissä kuuden kuukauden ajan lähetyspäivästä. Tämän toiminnon löydät välilehdeltä Hakemukset > Hakemusten seuranta, jossa on osio ”Sähköisesti lähetetyt hakemukset ja liitteet”.

Tulevaisuudessa uusia toimintoja on luvassa lisää. Kerromme näistä myöhemmin kassan nettisivuilla www.prokassa.fi

Arbetslöshetskassan Pro förnyar sin elektroniska tjänst

Den nya e-tjänsten tas i bruk onsdagen den 23 maj 2018 klockan 10. Om du tidigare använt den gamla elektroniska tjänsten, kan du logga in med samma användarkod och lösenord. I annat fall följer du anvisningarna på inloggningssidan.

Logga in via Sähköinen asiointi -bildlänken på www.prokassa.fi eller via länken https://ekassa.proliitto.fi I e-tjänsten finner du alla gamla bekanta funktioner och därtill några nya tjänster. Aktiveringsmodellens personliga uppföljningsdel kan du bekanta dig med genom att välja Beslut > Uppföljning av aktivitet. I sex månader från sändningsdagen kan du se ansökningar och bilagor du sänt genom att välja Ansökningar > Elektroniskt skickade ansökningar och bilagor.

Nya funktioner utlovas i framtiden. Vi berättar mer om dem på kassans webbplats www.prokassa.fi